woensdag 26 december 2012

musical bedankje

Bijna alle drukte weer voorbij. De laatste week erg druk gehad met de voorbereidingen van een musical. mijn dochter zit op kinderkoor en ik zit in het bestuur. een erg leuke musical is het geworden. het lege boek genaamd een echte kerstmusical met de kerstfiguren die uit het boek lopen. nou krijgen na een voorstelling meestal de spelers een roos, maar dat vond ik voor de kids niet echt leuk dus bedachten we als bestuur om iets blijvends te geven. en ben ik samen met een ander bestuurlid aan de knutsel gegaan. het werd een ketting met een microfoontje eraan, deze los vanelkaar besteld,op een stukje karton met pakpapier erom . twee sneetjes aan de bovenkant zodat het mooi hangen bleef. zie hier het resultaat.

2 opmerkingen:

  1. Leuk idee ! Het is inderdaad voor kinderen niet leuk om een bloem te krijgen, een klein blijvend kadootje zoals dit is veel toffer.
    'n warme kerstgroet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou zeg jij hebt het druk gehad met kadootjes te versturen, via( weet niet meer wie)ben ik bij jou terecht gekomen,en gelijk maar volger geworden ,leuk is dat bloggen he ,heb zelf sinds 3 maanden een blog ,lekker even bij iedereen koekeloeren ,zo ben ik dus ook aan het bloggen verdaagt ,als je zin hebt kom je ook even bij neuzen ,gr mery

    BeantwoordenVerwijderen