maandag 17 december 2012

servetten boom

her boven de boom die ik voor het kerstdiner op school bij mijn dochter maakte. Zondag tijdens het verjaardagsfeestje waar ik het mooie ijskristal voor had gemaakt.
was er een jongetje van 11 die een leuke boom( dacht ik) had gemaakt van Servetten,             het moest een ei voorstellen zei hij ,
maar ik vond het net een kerstboompje lijken,
dus ik zei kan je mij dat ook leren en  gelukkig wilde hij dat en waren er ook nog servetten in de buurt om het even voor te doen. Ik had 1 servet en hij ging hem vouwen ik zei nog een keertje, dan kan ik, het misschien onthouden, hij helemaal uitleggen hoe en wat en waar de paperclips moesten,Ik zei ik ga het proberen en als het niet lukt bel ik je.
komt ie even later aan met nog 2 servetten al gevouwen om even te laten zien hoe de laag erbovenop moest komen. En als het me niet ging lukken maakte hij er een voor me.zei hij .
Helemaal super toch!!
 Toen ik gisteravond laat thuis kwam  meteen aan het vouwen gegaan, en een potje gezocht, alleen geen paperclips in huis dus..........
nu staat er een beginnetje in de pot wil het eigenlijk nog afmaken...........


heb paperclips gekocht  en meer servetten want er gaan  volgens hem 60 servetten in zo'n boom.   Maar ja het is eigenlijk al weer bedtijd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten