zaterdag 15 december 2012

sneeuwkristal van gordijnring

Ik heb dit sneeuwkristal al een aantal keren voorbij zien komen, maar het bleef in mijn  hoofd spoken. en dus op zoek naar iets ronds. ik vond nog ringen van de gordijnrails,
ik heb nu een lussen gordijn hangen, dus die zal voorlopig moeten blijven hangen.
                                                    het patroontje.
                           Ik heb sparkle acryl garen gebruikt van de zeeman, daar zit al een mooie glitter in.
Ook weet  ik nu wat een picot is had er nog nooit van gehoord tot de cal van a la Sacha.En nu alweer.
                    Ik heb er een foto van mijn kinderen in gedaan en geef het zondag cadeau.
                                         Ik ga gauw nog een paar haken.

1 opmerking:

  1. Wat een leuk resultaat ! Ik heb hier een zak vol van die houten gordijnringen, maar wist nog niet goed wat ermee aan te vangen. nu, wel ;) Dankjewel voor het idee !

    BeantwoordenVerwijderen