vrijdag 18 januari 2013

nog 1 give away over

Ik heb nog 1 give away over. Dus Geralien mail me je adres anders gaat ie naar een ander.... Ben nog steeds niet FIT dinsdag ziek uit het werk gekomen, dacht gister ik geloof dat het weer beter gaat en vannacht kwam alles er vanonder uit! dus weer terug bij af!!! is wel balen want ik mag graag schaatsen en aangezien de ijsbaan nu open is brand het in. de bank is momenteel mijn beste vriend . dus maar een foto verpakking van mijn wiegje
Ben wel al een beetje bezig met de ValentijnsSwap van atelier Valerie maar daar kan ik nu nog niks van laten zien

3 opmerkingen:

  1. O, ik heb wat gewonnen. Dat is voor het eerst. Helemaal super en dan ook nog is zo ondankbaar zijn. Dat ik niet eens reageer:O
    Ik schaam me diep.
    Maar ik kijk nooit naar de uitslagen, want heb nooit zoveel geluk. Maar vanaf nu ga ik dat natuurlijk ook doen.

    Groetjes Geralien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd Paulien!
    Gezellig weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar je nieuwe project! Veel beterschap ondertussen :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen