dinsdag 12 maart 2013

Hoera vandaag eindelijk jarig

 
 
Vandaag is het dan eindelijk zover, zelf jarig,
heb al twee dagen visite gehad .
 Zoontje was gister jarig,waar de mooie haasjes traktatie voor bestemd was.
 
                                                       hier zoonlief met traktatie                                                                                                              Vanochtend voelde ik me nog niet echt jarig,
 totdat ik mijn dochter wakker maakte, ze begon spontaan lang zal ze leven te zingen.
Ik moest vanochtend eerst werken toen ik op het werk kwam werd ik natuurlijk gefeliciteerd.
en er lag een pakketje in mijn postvak ,altijd leuk. Wat blijkt een collega van mij schildert en ze had voor mij een schilderijtje gemaakt zo leuk. in een volgend blog zal ik hem showen.
Taart gehaald heerlijke vlaai van de Hema, een andere collega van mij is morgen jarig dus samen getrakteerd, voordat ik naar huis ging nog maar een halve vlaai gehaald voor het bezoek wat vanmiddag nog komt, en thuis lag de brievenbus vol met leuke verjaardags kaartjes. En op facebook allemaal felicitaties. 
Dus jullie begrijpen wel ik zal moeten afkicken morgen na drie dagen taart en visite.

10 opmerkingen:

  1. Fantastisch, jij hebt haasjes gehaakt voor traktatie van je zoon. Hij straalt!!!
    En Paulien, van mij krijg je een dikke knuffel!
    Maak er nog een spetterende dag van en geniet
    van de kaartjes en pakjes!!!!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiep Hiep Hoera !!

    Nog veel plezier vandaag!

    Groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd,ook nog met je zoontje...kijk hem stralen achter zijn geweldige traktatie mand gemaakt door zijn moeder!Hoeveel eer kun je hebben van je werk?!?!?;-)
    Nog een fijne dag!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkiet.k

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd en nog een fijne avond gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd een een heel mooi jaar gewenst!!!
    Wat een mooi ventje, zal hij trots getrakteerd hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je verjaardag!
    en wat een leuke foto van dat stralende kind van je!!
    ja.. afkikken van een feestweek.. maar wat rust is ook lekker toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig!
    Wat een onwijs leuke traktatie en de haasjes zijn helemaal het einde!
    Gefeliciteerd!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GEFELICITEERD PAULIEN! Hip hip hoera voor jou vandaag! En afkicken... is dat nodig? maak van elke dag een feest, da's toch leuk! De klasgenootjes van je zoon zullen wel blij geweest zijn met zo'n cadeau :) en jij moet de jouwe nog krijgen...
    groetjes, rita
    geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd. en je zoon ook, wat heb je leuke traktaties gemaakt.complimenten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen