maandag 15 april 2013

crocket flower power


Bij atelier valerie is een leuke mee haak actie.
deze drie bloemetjes heb ik al gemaakt ,
vandaag numer 4 al weer online en weer een schattige.
Ook maakte ik nog een kroontje voor een collega

wannneer ik die geven kan weet ik nog niet want ik zit momenteel ziek thuis, balen.
 beetje te veel hooi op de vork gehad de laatste tijd breekt me nu op,
Ik lees dat er meerdere mensen last van hebben, hoop dat het snel weer beter gaat
 Maar ook nog leuk nieuws .
Ik hoorde tromgeroffel en dacht kom laat ik eens kijken waar dat vandaan komt en laat ik nou gewonnen hebben ook nog.
 ik won dit boekje hier
super leuk boekje met leuke kleine projectjes kan mijn arm weer langzaam aan wennen aan het haken.

8 opmerkingen:

  1. Leuk Pauline die bloemen en dat kroontje. super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bloemetjes zijn zo mooi en ik vind het fijn dat je mee haakt!
    Toevallig win jij nu ook een boekje om bloemen te haken, leuk.
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap meis. Hoop dat het snel weer wat beter gaat!

    En tot die tijd is DE THERAPIE .... mooie bloemetjes haken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker rustig aan, neem de tijd voor jezelf en ga genieten van het mooie weer en af en toe haken, gefeliciteerd met je leuke boekje!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap en je bloemen zijn mooi...love the colors!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je gewonnen give away! Leuk boekje zeg.
    Je bloemetjes zijn mooi geworden, leuke kleurtjes.
    Jammer dat jevziek bent, beterschap xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie bloemen heb je gehaakt Paulien! Je hebt meteen een toepasselijk boekje gewonnen, kan je je nog meer uitleven en verdiepen in het haken :)
    Hopelijk snel beterschap daar, hier is het beter, nog snel moe, maar verder ok, ondertussen rust en ontspanning :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaa, wat zijn die bloemen leuk he?! En dat kroontje wil ik ook nog maken. Vanavond maar even met het spul op de bank en... haken maar!!!

    BeantwoordenVerwijderen