dinsdag 18 juni 2013

Post,Post en Post.

Voor een ieder die een zonnestraaltje nodig heeft.

Deze kaart kreeg ik van een collega,  een zonnetje getekend op het strand, zo is het zonnetje altijd bij me!
 
 
 
                                                         Deze post kreeg ik van Rita,
Ik vond de ridders van  kurken zo leuk , maar heb geen kurken, zij stuurde me kurken met een gezellig kaartje met 2 hartjes en een sleutelhanger en een kabouter.
De roze en de zwarte zijn mijn creaties. Het patroontje had ze me al via de mail gestuurd.
                                               Lieve Rita nogmaals dank je wel!
                           Ook kreeg ik nog een heerlijke snailmail van Cindy,
Ben je een weekendje weg en dan kom je terug en dan vind je dit in je bus, wil vaker weg.........



4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke post ♥
    Doet een mens goed he! Komt eerdaags van mij weer wat jouw kant op , liefs! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg, dat is zeker leuk thuis komen
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel graag gedaan hoor Paulien! Ik ben blij als jij blij bent en je hebt al 2 ridders gehaakt, geweldig! Als je aan dit tempo doorgaat zal ik je nog snel opnieuw kurken moeten bezorgen :)
    De andere post die je kreeg was ook de moeite hoor!
    Geniet ervan, rita.

    BeantwoordenVerwijderen