woensdag 12 juni 2013

van alles

          Klaar om uit te vliegen.
   Zo ze zijn klaar om uit te vliegen.
Hun nieuwe baasje heeft al een mailtje gehad en komt ze binnenkort halen.
Ik heb natuurlijk weer vanalles bij het eind, maar de foto,s staan nog op het toestel en dus nog niet op de pc.
Een mutsje probeerde ik alleen de pop kan het volgens mij niet eens op hebben.
Ik haakte nog een paar bloemetjes en uiltjes als applicatie.Ook voor mijn schoonmoeder die vandaag jarig is haakte ik een vogeltje en een randje om twee glaasjes.
Vanochtend zouden we met papiermache aan de gang.
 Het is september hier in het dorp dorpsfeest en dan hebben we altijd een optocht met versierde karren.
Mijn dochter zit September op het voortgezet onderwijs, dus alleen zoonlief zit dit jaar op een kar.
Manlief knutselt op de woensdagavond aan de kar .
Er moeten paddestoelen gemaakt worden en laarzen en een grote boomstam. Nog wel even werk dus.
Alleen waren de mannen nog niet klaar met de geraamtes dus geen papiermache vanochtend, alleen werkoverleg.
Vandaag kreeg ik ook eindelijk het pakketje van Rita met de kurken en een aantal verrassingen erbij, Zo leuk.
Dus drie keer raden wat  mijn avond programma is???
Misschien volgen morgen de foto's en anders overmorgen(wat in het vat zit...)

3 opmerkingen:

  1. Werk aan de winkel voor het feest in september dus! Zelfs de mannen moeten meedoen :)
    Je pakketjes zien er mooi uit, je gaat weer mensen blij maken en dat heb je al gedaan als ik lees wat je allemaal hebt gemaakt!
    Blij dat je pakje is toegekomen en je er blij mee bent, nu kan je ridders maken :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke torteduidjes.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk geworden.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen